Thursday 25 February 2010

sepi

dah lama aku biarkan blog nie.. gara- gara masalah yang tak penting,

sudah.. sudah... jgn duk ingat2 lagi.. u can do it..

buat final asignment tue.. asik duk pk ke laki jer.. huh..

maafkan aku yer cik blog.. aku dah lupakan kau.. aku abaikan ko.. tapi aku terpaksa cool-kan diri aku dulu.. baru ble wat entry lagi.. ok..


aku dah tgk jadual clerk-ship aku.. start 15 march sampai 22 mei.. start dgn lab pediatric... permulaan sebagai seorg doktor.. huhuhu.. cam poyo jer.. tak sangka aku dah last year.. tapi ilmu tak berapa nk lekat je lagi.. huhu.. baca molek deh, blajor sungguh2 skit.. dop soh laa nk mikir ke org lain hok dop penting.. yer dop?? huhu

nak cari bahan nk tulis blog.. nk tulis pasal medik gak.. walaupon korg bukan suka sangat.. tapi nie tuk diri aku jugak.. untuk tingkatkan ilmu kat aku.. sbb bnda2 yg aku tulis nie boleh buat aku ingat.. sbb kadang2 aku cari sendiri dan aku tulis snediri buat aku ingat..

psstt: ada kaitan tk tajuk ngn isi n3 nih? ahahaaa

6 comments:

Fiq said...

tunggu tulisan medik dari seorang doktor muda... hehe

pak long said...

salam...
ok jugak buat citer medik...boleh jugak dapat ilmiahnya..

1tomyam said...

banyak benda boleh dikongsi kan tu...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hehehe~

takpe2~

suami lebih penting~

eh eh ...

=p

Aus MeLankoLik said...

sabo qismina..
tgk kau ceria je..
hahaha..
jgn bersedih..
kalau sedih..
tgk pokok bunga..
konfem tenang jiwa..
hahha

ami auni n auji said...

fiq: blum dpt pangkat dokter muda agi.. hehe

paklong: insyaallah akan buat jugak nnti.. ehehe.. tp kemalasan timbul dan kije final assignment blum slesai..

1tomyam: mmg byk

lordzara: yeaa.. suami lagi penting.. eheheh..

aus: aku mmg ceria.. tapi kalu aku sedih aku down gler2.. tapi aku jrg tunjuk.. biasanya kwn chatting aku yg jadi mangsa.. aku suka crite kat anonymous.