Thursday, 24 December 2009

perasaan qis sekarang!!!

geram??? sakit hati??? jeles???  


tak.. 


aku still ok!..zilch..







17 comments:

HAZWAN17 said...

sabar2..bawak bertendang

Aidi-Safuan said...

sabar2... bawak bertunang

ieQa sWetLuv said...

uik.. konflik dalaman ya? sepesen la kite huhu

touyakaruma said...

Hurmmmm ... apa kata panjangkan lagi apa yang dah berlaku.

Qismina said...

konflik sedalam-dlmnya.. jauh nun disana.. dan agak terluka.. haihhhhhhhhh... sedap mkn tempe.. tul tk?? huhu

Qismina said...

iskh.. hazwan17: tak baik tendang org... masuk hospital tak ker susah...

aidi-safuan: bertunang?? haihhhh..

touyakaruma: aneh skali namamu... nak panjangkan.. of couse laa... takkan nk surrender.. fighting!!!

ieQa sWetLuv said...

hahaha.. dari layan perasaan yang kacau.. baik layan makan tempe lagi berbaloi2 kan.. perut pon kenyang hati pon puas..lalalalaa~

touyakaruma said...

ko jangan layan sangat si ieqa nie ... dulu aku ikut tips nak tackle awek dari dia laaa sampai sekrang aku tak kawen-kawen ...

ieQa sWetLuv said...

qis.. jangan dilayan sgt touya kurma ni.. x pena2 pon ku bagi tips2 last2 ku jugak dipersalahkan.. ini adalah sgt tidak sepatutnya.. waa

psstt psst.. hati2 ngan touya kurma ni tau muahahahaha

Qismina said...

ahahhaaa... tempe mmg sedap.. sdap2..
alaaa.. touya apa susah.. yg penting tue hati... ahahha.. kalu hati ko ngn hati dia sama just go on sbgai kwn.. knal dulu sikit2.. baru masuk line.. ahahha.. tak pasal2 bagi tips..

ieqa.. apa yg touya kurma dah pnh buat??? playboy kah??? ahahhaa... touya.. tak baik jadi playboy.. kesian kat pompuan tue.. geggegege..

nurain rodze said...

hahaha . abg touya terhebadd !

Qismina said...

abg touya??? selidik2...

touyakaruma said...

Muahahahahahaha mana ada .. aku tak membahaya . Tengok ain relax jer ngan touya.

Qismina said...

yer2.. caye2.(setelah bc blog dikau) tapi skit jah.. ahahhaa... laki tak leh caye sgt... ble jer tetiba jadi merbahayaaa....

touyakaruma said...

Haaa aku nie lain sikit .. bila wat jahat aku citer lu kat orang . Sebagai contoh ieqa swetluv yang pernah jadi mangsa fitnah aku .. muahahahahahahaha.

tapi lelaki memang tak boleh dipercayai seratus peratus.

Qismina said...

sian kat ieqa... guguugu.. aku mmg tak caye kat laki seratus peratus stlh apa yg aku pnh buat dulu.. tobattt... tk mau dah.. tp kesian arr sape yg jadi pakwe aku skarg.. tapi hrp2 dia pon paham... dan pompuan kadang2 tk leh caye gak.. mcm aku... huhu..

Qismina said...

sian kat ieqa... guguugu.. aku mmg tak caye kat laki seratus peratus stlh apa yg aku pnh buat dulu.. tobattt... tk mau dah.. tp kesian arr sape yg jadi pakwe aku skarg.. tapi hrp2 dia pon paham... dan pompuan kadang2 tk leh caye gak.. mcm aku... huhu..