Thursday, 24 December 2009

bencana alam???

salam... 
masalah... masalah.. knapa laaa slalu datang time yg tidak tidak tepat?? haihhhh....
nie hari ketiga setelah tenet takde kat umah.. semua dah jadi separuh giler... bahaya tul bahana sebuah intenet nie.. ahaha tapi skarg dah ada laa... gumbira sgt2.. bnda first aku bukk adlh bnda nie.. tak sbr nk update..

ok!.. selama internet tkde.. dah mcm2 aktiviti aku buat.. tgk arr sndiri kat bwh nie... 



sebuah gambar yg menggambarkan perasaan yg aku rasa time lukis bnda alah nie... tak tau sbb apa jadi terlukis gambar hati.. mungkin menggambarkan keadaan dalm umah nie skarg.. T_T..

dan ada lagi yg aku lukis.. tapi tknk tunjuk byk sgt.. dahlaa.. lukisan cam kanak2.. tgk laa.. apa yg aku pkai... hahha... amik dari kwn aku nyer.. bnda dah wujud masa kitaorg first year.. biasa arr kna buli ngn senior..kna melukis cam kanak2 ribena.. 



nie bnda last aku lukis.. nmpak cam kosong jer aku nyer pen holder.. so, aku wangi ceriakan lagi... 


nie baru satu jer aktiviti aku buat.. bnda yg lain korg tak yh tau arr... nnti korg kata aku gila.. tapi mmg mcm dah senget jer kpala otak aku nih.. ahaha

k arr.. aku nk mndi.. dah tengah hari rupanya.. ahaha.. kaki pon dah kebass.. tangan cam nk patah... sat agi aku nk mandi ala jacuzzi tuh... siap ada aroma terapi... (elleh.. cam poyo jer.. mcm ler ada bath tub kat umah nie... tapi... kolah pon jadilaaa... bleh gak tue berendam dalam tue.. ahahaa)

adioss...



3 comments:

Aidi-Safuan said...

hehe..bila time yang tepat masalah nak datang?

Qismina said...

time bila mmg btul2 takleh ngadap laptop... time exam... ahahhaa..

Qismina said...

time bila mmg btul2 takleh ngadap laptop... time exam... ahahhaa..