Saturday, 9 January 2010

aku benci ko..

Aku benci.. aku benci kat ko.. knapaa ko wat aku camnie ha? aku ada perasaan sakit dan tak hingin dilukai.. knapa ko slalu buat aku cam gitu. KNAPA??? ko dah takde belas kasihan kat aku ker? wlaupon aku ni penyapot makann harian dikau.langsong ko tak hargai aku... ko tikam aku dari belakang..-apasal tak tikam dari depan ha?.. snang skit aku nk elak serangan ko.. haihhh.. aku bagi tamparan maut kat ko baru tau.. biar mampooss.. biar ko mati akibat pendaran yg teruk dan tak leh diselamatkan lagi.. pastu aku penyek2 ko lumat2 mcm aku buat sambal belacan.. iyahh.. iyahh.. best tak kena penyek?.. hahaha.. rasekannn...
PANG!!! hambikk ko.. kna lagi.. ahaha.. SEDAP BANG??


apesal laa ko nie jenis tak mengenang budi ha? aku wat baik kat ko.. aku slalu belanja ko mkn.. ade ko nk balas balik kebaikan aku? ade? ade? tak de kaannn?? ape ko buat kat aku? ko bagi penyakit kat aku.. ko buat badan aku lemah, ko buat aku tak bangun berhari2.. ko buat aku pening.. ko buat tngn aku bengkak2.. puas hati ko seksa aku camni? PUASS????

pesal aku emo sgt nih??? haihhh... k laa. malas aku nk lyn ko wahai nyamukkk.. ko species per arr??? kalu culex ble gak aku amik ko jadi bhn eksperimen aku.. buat baik skit tuk aku nih.. k arr.. baik aku layan lagu baru aku donlod td.. INDIE... INDIE.. ko dah jadi pujaan hatiku... sile laa donload kat cini yer.. TEKAN

p/s: td aku jumpa si ayie nie.. dia laa yg ngajar aku dgr indie.. trus aku jatuh hati.. huhu

5 comments:

arnamee said...

cumel jer;p

ishak said...

:t: kesian gambar tu.....nangis jap..ahah

Qismina said...

ooo.... ngutuk lukisan aku..siap ko..

F I T said...

ek eleh..nyamuk rupanya..ingatkan bf ke apa.. cekik ja nyamuk tu abis cita..

ishak said...

:t: kesian gambar tu.....nangis jap..ahah