Monday 5 April 2010

damn cute baby

as Salam..





Sorrylaa yer en.zilch..huhu..aku bg nama skit kt blog aku nie..knapa en.?? Hahaha..korg sndiri maklumlah aku prmpuan so ketertarikan aku hya pd jantina yg berlawanan..yg sm jantina kim salam jer..huhuhu

kat sini aku just nk ckp.. Sayangilaa isteri anda.. Terseksa tau dia nk melahirkan anak buat korg para suami.. Kalu tg lum kawin tue..tok sah laa menggedik nk buat anak bila last2 anak tue masuk dlm tong sampah.. Sekuat mana pon protection yg korang pakai,bila tuhan nk tunjuk kekuasaanNya.. Apa2 pon bolenh terjadi.. Kebanyakan yg lahir tanpa diduga tue tk pakai protection ke??



Aku teringin nk tau apa perasaan diorg setelah buang bayi yg tk berdosa tue.. Nk tau dari segi psikologi..huhu kalu wat kajian maunyer mantap nih.. Lgpon golongan2 mcm nie dah tk susah nk cari.. Tgk ar brapa byk kes anak luar nikah.. byk sampai tk terduga...



ohhh.. Baru2 nie aku duty kat bagian obstetri..huhu first time tgk bayi lahir.. Aku hampir meloncat bila nk bagi semangat kat calon ibu yg tgh mengeran..huhuhu.. Siyesss. Bila aku tgk usaha dia,aku kagum.. Sbb dia tk menjerit kesakitan.. Walaupon proses melahirkan tue agak lama sehingga terpaksa membuka jalan lahir  dgn lebih besar.. Aku hampir pengsan bila lihat dokter yg incharge melakukan epistostomi.. Huhu.. Ditambah pula ngn darah yg keluar membuak2.. Siyess korg akan pengsan..huhu. Lupa plak.. That baby r so damn cute... Comel sgt2.. gembira sgt bila tgk.hehe



bila aku  tgk bgaimana seksanya ibu yg melahirkan.. Aku terasa mcm tk nk beranak.. Sakit woooo.. Aku tk sanggup.huhu.. Aku tipu je. Ahaha.. Anak adalah anugrah dari Allah yg Maha Esa.. Knapa nk menolak pemberianNya..



akhir kata.. Sayangilah wanita disekeliling anda terutama ibu anda ok.. say no to free sex. Hormatilah hak wanita dan buat wanita jagalah maruah anda.. Jgn ikut nafsu sgt.. N don't trust men 100 %.


psstt: jgn ingat bila melakukannya hanya sekali anda takde kemungkinan tuk mengandung.. that all lembusyit.. buat remaja2 diluar sana jagalah diri korang yer.. jaga maruah diri, mantapkan iman di hati..