Saturday 7 November 2009

i miss u

rindu sangat2..
teringat masa2 kita bersama,
suka, duka, kau slalu ada..

rindu sangat2...
dengan setiap gelak tawamu,
dgn lawakmu,
yang sentiasa menceriakan hariku,

rindu sgt2..
dgn setiap kata nasihatmu padaku,,,
dgn teguranmu pada setiap kesalahn yg aku lakukan,
kau pnh puas nasihatiku walau aku tak pnh mau mendengarkannya..

rindu sgt2
dgn luahan hatimu ttg org sekelilingmu,
walau kau tak pnh puas hati dgn mereka,
kau tetap teruskan demi mnjaga hati mereka..

rindu sgt2
dgn gaya tidurmu,
dgn dengkuran yg slalu menggaguiku,
kini aku ingin mendengarnya...

rindu sgt2...
semua kenangn yg pnh kita lalui,,
aku takkan pernah melupkannya,
walaupun kini kau telah tiada..

aku mengingatinya,
setiap kenangan kita..
selagi hayat dikandung badan,
aku akan sentiasa mengingatinya..


kaulah sahabat,
kaulah teman hidupku,
kaulah segala2nya bagiku,
takkan pernah ada yg bisa menggantikanmu,
setiap kenanganmu terpahat kuat di dalam hatiku..

semoga kau tenang di sana..
walau kau kini berkeseorangan..
tapi yakinlah..
kau sentiasa ada didalam hatiku dan kwn2 yg lain
kau sentiasa ada setiap masa dihati kami
sentiasa menemani kami sehari..
melakukan setiap aktiviti bersama2..
kami takkan pernah melupaimu..
karena kami rindu sekali padamu.. laila..
we love u.. and always love u..

No comments: