Sunday 3 July 2011

ribuan terima kasih buat penyumbang traffik blog

salam .

harinie sya nk ucapkan banyak2 terima kasih buat penyumbang traffik ke blog saya.. 

 tq buat tuan punya blog mira utika http://inibelogperempuanbaik.blogspot.com .. traffik dari blog awak paling banyak.. heee..  buat luna lenura tq jugak sbb sumberkan traffk ke blog saya.. .tq sbb letak link saya dkt bloglist korang.. heee.. sayang korang =)

tak lupa juga kat cik tom http://www.ciktom.com yg sy sayang.. heee.. sumbang la byk2 lagi.. heee.. cik tom skarg blogger yg femes.. dah ble jadi #retis dah.. tapi dia sgt merendah diri..

saya tak sangka ada traffik yang masuk ke blog nih sebab saya dah setengah hati menjaga, merawat, meng-up kan blog nie.. kalau ada sesuatu yang boleh memberi manfaat kat korang sy rasa sgt bahagia... kalau ada yang tidak berkenan dihati dgn apa yang saya tulis.. saya mintak maaf byk2 sbb ini adalah diri saya yang kadang2 tak dapat mengontrol diri untuk meluahkan isi hati saya yang berkecamuk... life is hard but there is the way to make it well..[ huuu.. bahasa inggerisku mmg tunggang langgang.. ]

tata.. adioss

No comments: