Tuesday 12 July 2011

google plus, the truth behind it.

assalamualaikum.. aku just nak habaq aku dah ada akaun kat google plus nih... kahkahkah
kemeroyanan aku telah diubati.. thanks kawan sebab tawarkan invitation .. wa syg lu der..  tapi setelah hilang kemeroyanan aku, aku telah kegilaan dgn google+ nih. sebagai akibatnya aku telah mengexplore, menggodek2 sampai aku tk tido sampai sekarang! adooyaiii

 k lah bye2.. thanks buat supian invite saye. =)
google plus


ehhh.. nk ckp bnda jap.. esok kul 1 ptg ade pertemuan dgn ketua bahagian akademik fakulti. satu pesanan yang tak berapa ringkas dan tk berapa mesra telah dihantar oleh pkcik bagian akademik.. huuuu oleh yg demikian dipersilakan wahai nufa smyg subuh then tido yerrrrr.. da nk subuh dah nieee..

2 comments:

Pisyek K said...

haha, tengs sbb add saya. :P

Add me at my G+

Nurul said...

hehe sama2 =D