Friday, 5 November 2010

miss someone.. me,myself and her.


semalam lam kul 2.30 pagi dah terbangun. lpas tu dah tkleh tido2 dah. jiwa plak terkacau sikit semalam. maybe pasal tue kot nufa dah tkleh sambung tido lagi. semua perasaan ade. semuanya menrpa satu persatu.. huh.. tk suka perasaan nie. rasa cam loser jek. 

stressssssssssssssssssssssss..

mmg hidup itu tidak mudah dan kadang2 cukup sulit tuk kita hadapi. tapi kesulitan dan dugaan yg diberikan kpd kita tkkn melebihi batas penerimaan kita tuk hadapinya.. so cik nurul.. hadapilah dgn sebaiknya... yeppp?

mgkin org lihat kita tk stress.. tp ble tk aku nk bagitau.. aku tk suka tunjuk yg aku stress depan muka korang. sbb aku lagi stress bila korang tgk aku stress sebabbbb akan ade muka2 yg aku tk suka tgk bila aku cakap aku stressss... 

i need friend yg memahami..  i miss u laila.. al-fatihah

susah nk dpt kwn mcm awk... yg slalu dgr sy. yg sllau letakkan diri awk dalam masalah sy..

2 comments:

Tomato Gurl's Life said...

sabar ye yunk..
pe pun kan i ade kalau nak share pe2..
wlpn maybe xleh jadi sebaik laila..

Nufa Yusof said...

hhuhu.. bila dah tkde baru nk merindu.. hmmm...

tnx tihah..