Saturday 17 July 2010

rinduku padamu sahabatku...

salam...

awk.... awk.. awk... sy rindu kat awak... dah 9 bulan pemergian awak.. tp knapa diri awak masih terasa ada disini.. bayang wajah awak sering menerpa di ingatan sy... awak.. awak lah satu2nya teman baik saya.. yg mengerti saya. yg memahami sy.. dan yg sentiasa menemani sya dikala suka dan duka...

awak.. patutkah sy merasa sebegini?? rindukan awak.. awak nk tau tak. kami semua  rindukan awak.. sayang kami pada awak tk pernah ilang walaupon awak dah tkde disisi kami... walau awk tidak tampak di mata kami.. tapi awak sentiasa dekat dihati kami...

awak.. ingatkah awak kenangan2 kita?? sy bahagia bila mengenangnya.. hari2 yg dilalui bersama awak.. awak tetap ceria walau fisikmu tk mengizinkan...

awak.. sy mintak maaf.. sy ambil tajuk final assingment awak.. tapi sy tetap tk dapat laksanakan dgn baik.. sy runsing memikirkan masa depan.. sy tk dpt tumpukan perhatian saya.. saya lalai.. saya leka dgn semua yg tidak penting... sy mintak maaf.. mungkin sy tidak layak membuat final assignment awak.. patutkah sy meneruskannya/?? sy teramat ingin tuk meneruskan perjuangan awak.. tapi sya tidak mampu berdiri sendiri...

awak tau tak.. sy makin baik ngn kwan yg sy tidak suka.. bila sya teringat yg sy  pernah mengabaikan kawan sy.. dan waktu itu bila sy teringatkan awak.. saya tidak sanggup untuk melukakan hati kawan2 sy yg lain.. sy rindukan awak.. sy taknk melukakan hati kawan2 saya... kwn2 sy kawn2 awk jugak... merka rindukan awak.. mereka sayangkan awak...

awak.. jgn salah paham.. sy bukan tidak merelakan pemergian awak.. bukan.. sy redha dan rela awak pergi dulu seblum kami.. kerana kami percaya ALLAH swt sayangkan awk lebih dari kami.. awak kawan yg baik.. terbaik dari kawan2 yg pernah saya jumpa... dan ketahuilah awak adalah anak yg baik.. anak yg selalu menurut segala keinginan org tua..

awak... sy rindu awak.. tk salahkan merindukan teman sebaik awak... wassalam..

al-fatihah buat awak.. akan sentiasa sy sedekahkan buat awak sampai bila2...

No comments: