Sunday 13 June 2010

Rindu...

huhu cam poyo jer tahuk entry nih.. tapi apa kan daya mmg kerinduan melanda hati ini.. rindu akan perhatian yg diberikan, rindukan kasih sayang yg dilimpahkan, rindukan keluh kesah yg diluahkan.. suka duka sentiasa bersama.. tapiiii.. kenapa semasa dia ada tk pernah aku ingat dan hargai?? setelah dia pergi.. pergi.. otak seakan menyentap stiap memori itu.. mengeluarkan satu persatu.. dengan setiap janji yg pernah aku lafazkan dulu.. tapi semakin berlalunya waktu semakin aku melupakannya.. melupakan janji itu.. maafkan aku..

setiap kejadian ada hikmahnya.. kejadian yg secara tidak di rancang yg tidakku anggap akan melukanmu rupanya melukakanmu sungguh2.. maafkan diri ini.. tapi percayalah tidak pernah ku sangka ia merupakan satu titik yg mn setiap perlakuanku yg ko pendamkan terluah disitu.. akibat satu itu semua perkara yg aku lakukan sengaja maupon tidak sengaja melukankan hatimu terbuka di titik itu... terluka.. pasti kau sgt terluka.. sedalam mana luka itu tetap akan meninggalkan parut yg akan jelas kelihatan sampai bila2.. maafkan aku..

tapi... aku percaya setiap kejadian yg tak diingini berlaku pasti ada hikmahnya... walaupon kita tahu kita mungkin tidak akan dapat bersama.. aku redha tapi jauh dilubuk hati aku seakan tidak merelakannya.. aku mau kau milikku bukan insan lain.. tapi aku sedar aku tiada hak memilikimu dan memisahkan kau dan insan itu.

maafkan aku.. aku banyak menipumu.. menipu setiap perlakuanku setiap hari, perlakuan kenapa aku tidak membalas sms-mu.. kerana aku mneyedari akan hub yg sia2 ini. hanya akan membuat hati bertambah terluka.. hubungan yg tidak melukakan hatimu tapi melukakan hatiku dan insan itu. aku tidak sekejam itu untuk melukakan hatinya.. kerana aku bukan siapa2mu.. walau kutahu kau tersangat menyayangiku dan mengasihiku.. tapi itu tidak terbanding dgn perlakuanmu terhadap insan itu. dia berhak atasmu sedangkan aku tidak.. biarlah kita begini saja. sebagai teman biasa. tiada lagi perasaan seperti dulu.. pendamkan saja sehingga waktu mempertemukan kita kembali.. dan aku akan menantikan waktu itu...