Showing posts with label contest. Show all posts
Showing posts with label contest. Show all posts
Sunday, 2 May 2010
Thursday, 21 January 2010
Contest 3G
ni pic ms mkn kt pizza hut.. btul2 lepas exam.. huhu
contest ni dianjurkan oleh en. zul.. di lowlucky.com
jom sesama kita join kontest nie.. selagi tarikh tutup blum diumumkan..
Tuesday, 19 January 2010
kejooootaaannn..
qis dpt berita best tadi.. betul2 selepas qis tgk crite kat lappy.. akibat dari sindroma addictsss dkt blog nih.. abis jer crite yg qis tgk, terus langsung bukak blog... nk check kot2 laaa ada yg visit blog qis nih.. dgn mata separoh nk tido nih qis terpandang kat shoutbox.. msj dari cik win..
qis menang contest woooooo... first time.. hehhee.. tanx kat shawls@flowergenuine sbb dah anjurkan kontest nih.. tak sangka qis nie lucky ugak.. ahaakkkssss..
qis dapat adiah nie..
comeiiii kann???? huhu.. suka sgt2.. tq skali lagi.. muahhhhhhhh.. hari nie hari yg saaaaangat bahagia..
qis= immute@imut
qis menang contest woooooo... first time.. hehhee.. tanx kat shawls@flowergenuine sbb dah anjurkan kontest nih.. tak sangka qis nie lucky ugak.. ahaakkkssss..
qis dapat adiah nie..
comeiiii kann???? huhu.. suka sgt2.. tq skali lagi.. muahhhhhhhh.. hari nie hari yg saaaaangat bahagia..
qis= immute@imut
Saturday, 9 January 2010
kontest anjuran belia muda
beliamuda dot com buat contest.. pe kata join nak??
sila laa join ek.. pastu letak arr referral dari qismina .. ok bibeh...
untuk maklumat lanjut.. sila ke blog beliau yer..beliamuda {dot} com
beliamuda {dot} com sedang mengadakan contest untuk semua yang mempunyai blog dan seorang rakyat Malaysia. Hadiah ditawarkan RM20 dan pemenang akan dipilih secara rambang. Tiga pemenang akan dipilih untuk contest ini.
Selain itu, dua pemenang akan dipilih daripada referral terbanyak kepada contest ni. Referral saya untuk contest ini ialahsaya sendiribeliamuda {dot} com .ariffshah.com
Sila semak lebih lanjut di entri contest menangi RM20.
sila laa join ek.. pastu letak arr referral dari qismina .. ok bibeh...
untuk maklumat lanjut.. sila ke blog beliau yer..beliamuda {dot} com
Monday, 4 January 2010
colourful contest
lagi2.. masuk kontes.. takpe.. menyokong dan mendukung kwn2 blogger ugak.. bnda nie sng jer.. kira perkataan flowergenuines's, arrow, bulat2...tman2 sumer, jom kita memeriahkan suasana blog malaysia.. oooyeeaaaaaa.....
syarat2 dan ketentuan :
Korang mestilah menjadi follower blog flowergenuine's.
Then copy banner di atas and upload kt blog korang (side bar).
Link kan banner di atas kepada blog FLOWERGENUINE's ART dan bloglist ye.
Buat satu entry untuk contest ni berserta banner . That sticky one pun xpe.
if nak letak picture korang tgh mengira pun digalakkan.
pe lagi.. pi laa masok kontest nih.. apa2 maklumat ble jer gi sana terus yer, klik kat banner atau sini
k arr.. nak pi kira sat bnda tue.. babai..
dgn semangat duk kire.. huhu
Thursday, 31 December 2009
Terserlah Ayu Mu-kategori A
hari dgn bestnyer masuk kontest agi... huhu.. menyerlahkan ayu aku yg tak ayu nie... huhu..
sape2 nak join sila2kanlahh... tarikh tutup 15 jan 2010. ni linknyer klick jer.. terjaz
gmbr yg qis ltk... gmbr yg kna kutuk kaw2 ngn kwn2 huhu...
Wednesday, 30 December 2009
pertandingan akhir tahun
tadi aku nmpak contest nie.. hehehe.. saje nak try.. mana tau ble dpt bnda nie...
| Raja Kamil seorang usahawan internet sepenuh masa mengadakan cabutan bertuah lagi. Hadiah kali ini lebih lumayan daripada sebelum ini. Begitu juga dengan syaratnya, paling mudah, tak sampai seminit pun masa diperlukanuntuk peluang memenangi hadiah beliau. Jika anda hendak memenangi sebuah MP3 Player berkapasiti 2GB, baca lanjut di cabutanhttp://rajakamil.biz/2009/11/20/pertandingan-akhir-tahun-update |
Subscribe to:
Posts (Atom)







